dinsdag 25 juni 2013

Uitstap L3 en L4 naar zwembad Rozebroeken

We hadden op dinsdag 25 juni een ideale dag uitgekozen om op stap te gaan. We wandelden met een mooi zonnetje naar het zwembad de Rozebroeken. We namen onze tijd om langs groene plekjes te wandelen en we stopten even aan een speeltuintje om ons 10-uurtje te verorberen.
Ter plekke aten we dan onze picknick en ook daar was er nog even tijd om op de speeltuin te spelen.
Om 13.30u mochten we in het zwembad, we waren met 7 begeleiders, wat wel nodig was in de drukte van het zwembad. De kinderen werden per 6 of per 7 verdeeld en genoten met volle teugen van al dat leuks. Jammer genoeg mocht ik in het zwembad niet fotograferen. Ik werd gewezen op een afsprakenbordje aan de ingang van het zwembad. Als juf mag je ook even stout zijn en ik stelde me verdoken op uit het zicht van de redders. Ik kon hierbij toch wel een aantal leuke kiekjes maken. Sssssssttttttttttttttttt...






 
Nog meer foto's? Klik hier.